محمد رضا مجیدی مدیر مجموعه ورزشی تختی گفت: اگر تا چند روز آینده از طرف دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بودجه ای به تختی تزریق نشود، امکان برگزاری رقابت های لیگ برتر به میزبانی تختی وجود ندارد.

ورزشگاه تختي

به گزارش همشهری آنلاین؛ مجیدی درباره آخرین وضعیت ورزشگاه تختی برای برگزاری رقابت های لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: تلاش بر این بود که بعد از ۶ سال ورزشگاه تختی چهره متفاوتی پیدا کند و آن را برای برگزاری رقابت های لیگ برتر فوتبال احیا کنیم اما کمبود اعتبارات شرایط را برای ما سخت کرده و بودجه کافی برای بازسازی پیست تارتان و گیت ورودی نداریم.

وی گفت: کمتر از یک ماه تا شروع رقابتهای لیگ برتر باقی مانده و یکسری بازسازی‌های لازم انجام و چمن نیز احیا شد. تقریبا نیمی از روند بازسازی ورزشگاه تختی انجام شده اما برای نصب گیت های بلیت فروشی و بازسازی پیست تارتان نیاز به بودجه داریم.

مجیدی تصریح کرد: اگر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بودجه لازم را برای ادامه بازسازی های ورزشگاه تختی تزریق نکنند، امکان برگزاری رقابتهای لیگ برتر را نخواهیم داشت.

وی در پایان گفت: تا این لحظه اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به تنهایی روند بازسازی ورزشگاه تختی را پیش برده اما برای ادامه نیاز به حمایت دارد. یک ماه پیش که کار را شروع کردیم برآورد ما از بودجه برای پیست تارتان، نور، زیباسازی محوطه، بازسازی رختکن، سرویس های بهداشتی و غیره ۵۰ میلیارد تومان بود اما اکنون نیاز به اعتبار کمتری داریم تا بازسازی پیست تارتان و نصب گیت های ورودی را انجام دهیم. اگر بودجه تزریق نشود برای برگزاری رقابتهای لیگ برتر در تختی با مشکل روبرو خواهیم شد.

کد خبر 867282
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha